reede, 11. oktoober 2013

Gorda

Ma söön väga palju. I mean like, Eestis ma sõin väga palju, siin ma söön ikka VÄGA palju...
Oletame, et söön kõhu hetkel täiesti täis ja rohkem ei mahu MITTE midagi sisse. 5 minuti pärast haaran ühe õuna, järgmisena banaani, siis paar küpsist jaaa niii edasi.. Lihtsalt söön ja söön ja söön.. aeehh.. Mulle hakkab vaikselt isegi kõht ette tulema ja põsed on ka nagu hamstril haha :D Isegi host-vanemad mainivad koguaeg, et söön väga palju :D A no mis ma teha saan, toit on siin nii hea! :))

Kell 21.00 lähen silmaarsti juurde heheee.. Mul vist prille vaja, aga eks tunnikese pärast saan teada! :D

Homme me Mica ja Pabloga kooli ei lähe, sest me lähme hoopis Maldonadosse. Seal on ujumisvõistlused. Mina küll ei osale, aga kaasa pean ikka minema. Maldonado pidavat väga ilus olema, niiet üritan palju pilte teha ja siis varsti need blogisse postitada :)

Me voy,
Chau

Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar