neljapäev, 19. detsember 2013

!!!!

Kas te kujutate ette, seda tunnet, kui oled Uruguays.. pisikeses Mercedese linnakeses, just trennist tulnud, väsinud.. Autos koju sõites jõuab sind veel mesilane nõelata (mis teeb põrgulikku valu muuseas!!) Astud koduuksest sisse.. Ning laual on pakk.. Pakk..! PAKK EESTIST!! Pakk mu oma kallite riiete ja šokolaadi ja jõulutoiduga ja kehakreemiga ja kaartidega ja kalendriga, mis koosneb perepiltidest ja sünnipäevakingiga (mida võin alles 4.jaanuaril avada) ning pisikese mänguautoga mu kõige armsama Pätu poolt! :') (Jah, mul on mõtted väga segased praegu peas, niiet andke andeks kui midagi arusaamatuks jääb..) Hetkega hakkasid pisarad voolama ja sain aru KUI VÄGA ma tegelikult Oma peret, sugulasi ja sõpru igatsen..
Ma olen õnnelik! Aitäh! (Ma tõesti ei suuda oma mõtteid kokku panna praegult..)


Ps! Videoblogi pole ma ära unustanud, ärge muretsege..

Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar