esmaspäev, 30. detsember 2013

Aeeeaeeae

Eile õhtul käisime Hugo sünnipäeval! Külalised istusid mõnusasti toolidega tänaval maja ukse ees ja oli tore olla! :) Vahepeal näitas Hugo isa mulle tema muusikariistu: kitarr, akordion, 2 elektrikitarri, süntekas, 2 suupilli, plokkflööt ja veel flööt mis on pärit Argentiinast.. Nimelt Hugo isal on see anne, et ta oskab mängida igat pilli mis talle kätte annad ja kõike kuulmise järgi.. (Sebastian on samasugune) Oiiiii kui kade ma olen selliste inimeste peale.. :D

30.12.2013. Päev on möödunud rahulikult.. Sõin jäätist vahepeal.. jiji Oli vääga palav ning otsustasin minna basseini.. Loomulikult ma ronisin kohe sisse ja alles hiljem märkasin, et basseini põhjas lebab midagi VÄGA suurt.. Sattusin peaaegu päris paanikasse kui nägin, et sellel asjal on 8 jalga.. no mis see ikka olla sai kui üks ämblik.. Hea veel, et surnud oli.. Ühesõnaga üritasin vähemalt 10 minutit elueest seda karvast elukat sealt bassinipõhjast kätte saada.. Endal koguaeg hirm ses, et järsku ärkab ellu ja hüppab näkku... nojah, kujutlusvõime on mul suur.
Peale ämbliku väljakoukimist ma enam basseinis olla ei suutnud, võtsin parem päikest. :D


Võrdluseks panin käe kõrvale...

Nos vemooosss, 
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar