reede, 3. jaanuar 2014

Feliz año nuevooo!

31.12.2013. Vana-aasta viimane päev! Oehh.. Kuidas on see võimalik, et aeg lihtsalt niiii kiiresti lendab.. Alles 2012 aasta sügisel saatsin ju YFUsse avalduse, et Uruguaysse tulla. Ja nüüd olen ma siin olnud juba 5 kuud.. Aeg oleks nagu silmapilgutusega möödunud.
Igaljuhul.. uue aasta võtsime vastu kodus Los Arrayaneses, sugulaste seltsis. Grillisime liha ja särk-värki. Kell 00.00 hakati laskma ilutulestikku ning see hetk sai saatuslikuks ka Micaela koerale.. Nimelt jäi ta täpselt sel hetkel auto alla ning suri.. u.u
Ma läksin umbes pool tundi hiljem koos 2 sugulasega majast natuke eemale, et Mercedese ilutulestikku vaadata.. Oiii kui ilus oli! :) Aga kui oleksime natuke varem läinud, oleksime rohkem näinud! :D


Video lõpus on väike tervitus perekond Palmile! :3

Üldiselt möödus aastavahetus rahulikult.. Magama läksin alles poole 5 paiku. Mina kui see unetu, oleks veel kauemgi üleval olnud, aga lihtsalt kõik teised olid juba läinud ning pere läks kah magama..


02.01.2014. Öösel ärkasin kell 3 (juba mitmendat päeva järjest.. vast mingi kummitus vaatab mind o.O) igaljuhul jäin uuesti magama, ning ärkasin uuesti kell 6 ja väljas oli JÕHKEEER torm!! :D Nautisin korraks vaadet ning jäin uuesti magama.. Ärkasin lõplikult kell 9.. Ning see, mis väljas toimus!!! No appi! Puud kõikusid julmalt kahele poole, lehed lendasid, alla sadas ainult valge vesi! :D Aga niiiii lahe oli! Meil oli üks aken elutoas lahti ununend.. ma kuivatasin rahulikult nõusid ja järsku lendas läbi akna sisse hulll vesi ja lehed ning asjad lendasid akna vastas oleva külmkapi pealt alla! Nagu filmis! :D

Täna päeval saabusid kaardid mu tädilt! :3 Aitäh sulle!!!! :)


Que pasen bien,
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar