esmaspäev, 6. jaanuar 2014

Oh sünnipäev on üks tore päev!

03.01.2014. Minu kalli emme sünnipäeeev!! PALJU PALJU ÕNNE SULLE VEELKORD!! :) Päeval helistasin Skype teel emmele ka ning laulsin koos Beatriziga hispaaniakeelset sünnipäevalaulu! :D
Õhtupoole tulid meile külalised Montevideost!
Umbes tunnike enne keskööd sain omale sünnipäevakingi! Kingituseks sain termose mate jaoks! Juurde oli kirjutatud veel Eesti keeles "Palju õnne Eliise!" Nii armas! :)
Kui kell sai 00.00, hakati mulle laulma sünnipäevalaulu ning kõik soovisid mulle õnne!! Ning saingi 17 aastaseks!! Appi! Ei taha suureks kasvada jajaj :(

04.01.2014. Hommikul 10 paiku ärkasin ülesse, sest vanemad tahtsid Skype kaudu õnne soovida! Kohal olid ka mu onu koos oma perega ning mu tädi! :) Emme oli mu sünnipäeva auks ostnud trühvlitordi ning küünlad olid ka peal ning puha! :3 Ja puhusin läbi Skype lausa küünlad ära! :D Avasin oma Eestist saadud sünnipäevakinke ning mulle lauldi Eesti sünnipäeva laulu! :) Üks suur aitäh teile kõigile ning kalli-kalli!! :)

Bombilla (metallkõrs) oli jõulukink, aga tegin sellest lihtsalt demonstreerimiseks pildi! :D


Kella 3 paiku läksime koos pere ning sõpradega Las Cañasesse. See on umbes poole tunni kaugusel asuv rand Rio Uruguay ääres, kus saab rentida maju, et jääda mitmeks päevaks või saad panna üles oma telgi ning seal on söögikohad ning väikesed turistipoed. Ühesõnaga hääästi ilus koht!! :)

Mica ja Sofiaga

Veetsime seal paar tunnikest. Käisime Mica ja Sofiaga (peretuttavate tütar) Topo Gigios jäätist söömas ning käisime turistipoodides, kust ostsin endale jalapaela! :) Hiljem läksime jõkke ujuma. Vesi oli niii mõnusalt soe ning lained olid ka! Teiseltpool jõge oli paista Argentiina! :D Peale ujumist läksime päikest võtma.. Pikutasin natuke ning varsti tuli meie juurde nn tänavamüüa, kes müüs isetehtud käevõrusid, kõrvarõngaid, jalapaelu jne.. Kuan mulle kohutavalt meeldivad sellised asjad, siis jäin neid vaatama.. Muidugi küsis see müüja kas olen siit pärit ning kui sai teada, et olen hoopis Eestist, siis hakkas jutt kohe jooksma! :D Sain teada, et see mees on pärit Colombiast, aga elab hoopis Buenos Aireses, Argentiinas.. Tema hispaania keel oli samuti teistsugune.. see teine naljakas murrak või midagi. Aga aru sain kõigest! :) Ostsin ta käest ühe ilusa käevõru!
Natukese aja pärast hakkasime kodu poole tagasi liikuma. Enne tegime veel väikese tiiru Fray Bentoses. See on linn Las Cañase lähedal! Üliilus linn, siuke armas! :)

Hõbedane kett on sünnipäeva kingitus Kristiinalt ning ning parempoolse käevõru ostsin Colombiast pärit tänavamüüja käest

Pärlitega jalavõru ostsin Las Cañasest



Umbes kella seitsme paiku jõudsime ilusti koju tagasi. Järgmisel laupäeval lähme uuesti, sest siis on seal ujumisvõistlused.
20.30 paiku läksime  koos Sofia ja Micaga promenaadile. Ostsime poest natuke süüa-juua ning olime paar tunnikest seal.
Kui koju läksime, hakkasime sööma äsja valmis saanud asadot ning hiljem ka sünnipäevatorti! :)



Niii teistsugune sünnipäev oli!! Ilma lumeta, esimest korda SUVEL.. nii naljakas :D Aga ülimalt tore oli! :) Ning aitäh kõigile, kes mind meeles pidasid ja mulle sõnumi saatsid või facebooki kirjutasid! :)

05.01.2014. Täna on olnud rahulik päev. Päeval võtsin päikest, ujusin basseinis, sõime jäätist... Väääga palju kiile lendas täna maadligi, see pidavat vihma ennustama.. Üks kiil kukkus vette kah, aga ma päästsin ta ära, pärast istus pool tunnikest mu käe peal! :D



Homme on Kolmekuningapäev ehk El Dia De Reyes ning siin on traditsioon, et "kuningad" toovad lastele öösel kingitusi! :P Selleks peavad lapsed panema igalepoole muru ning vett (kaamlite jaoks, sest kuningad tulevad kaamlitega). Aga kuna meie oleme juba suurmad lapsed, siis vast paneme "kaamlite" jaoks võileibu ja õlut. :D :D Eks näis!!



Eliise

1 kommentaar:

  1. Koguaeg loen ja imestan, et kuidas seal tänaval võõrad aru saavad, et sa "väljamaalane" oled - juuksed on ju tumedad, kulmud on tumedad. Päevitus on ka täitsa viimase peal tugev.. Aga nüüd kui vaatasin seda pilti, kus sa Mica ja Sofiaga oled, sain aru :) Sul on ju mega heledad silmad :D Need vist helendavad ka öösiti?

    aili :p

    VastaKustuta