neljapäev, 23. jaanuar 2014

Tarariraaaaaass!!!

18.01.2014. Käisime Bea, Angeli, Annella, Sebastiani ja paari peretuttavaga Fray Bentose lähedal söömas. Fray Bentos on teises osakonnas. Ma ei mäleta kas ma olen maininud, aga kui tahad teise osakonda minna, siis on piiri vahel tollipunktid ja pead maksma umbes 2 eurot. Lihtsalt huvitav fakt!! :D
Igaljuhul käisime söömas sellises kohas nagu La Vibora. Lauale toodi 2 suurt hunnikut erinevat liha ning friikartulid. Toit oli ülimalt hea! :)


Hiljem kell 1 öösel läksime Mercedesesse tagasi ning kuna Jazz-festival veel kestis, käisime sealt ka korraks läbi.


Viimased päevad on olnud rahulikud. Helistati ka YFUst ning öeldi, et 22.01. pean sõitma Montevideosse ning sealt edasi Tararirasesse.
Seega 21.01.2014. pakkisin kokku oma kohvrid.. Vahepeal oli küll tunne, et sellega ma küll valmis ei saa, sest siin vist ei eksisteeri sellist asja nagu tolmuimeja, et ma saaksin oma vaakumkotti kasutada. Aga lõpuks Beatriz aitas mind, ning sain kõik ilusti pakitud! :) Angel ostis mulle bussiterminalist järgmiseks päevaks bussipileti, skapisin veel Eesti perega ning lõpuks tegin ka kooki (Eesti Vilma koogipulbrist!!)

Kõik kohvrid valmis!!


22.01.2014. Ärkasin hommikul kell 7.. Kuna Angel pidi tööle minema, siis ei saanud ta mind bussijaama saatma tulla. Aga jätsime hommikul hüvasti!!
Kuna Micaela oli eelmisel ööl oma õe juurde ööbima läinud, siis läksime võtsime Beatriziga ta auto peale ning suundusime bussijaama. Eelnevalt olin paarile sõbrale maininud ka, et lähen hommikul vara bussiga Montevideo poole ning nad ütlesid mulle, et tulevad mind saatma.. Miskipärast alguses ei tahtnud uskuda, et keegi tuleb, sest vihma kallas meeletult ning buss väljus hommikul vara-vara, aga sain suure üllatuse osaliseks kui nägin, et 2 sõpra siiski tulid!! :') Üks nendest kinkis mulle mälestuseks ka ühe ilusa käevõru! (kõik vist juba teavad, et mul on käevõrumaania.. jaja) 

See kõge värvilisem.. :)

Jätsin Mica, Beatrizi ning sõpradega hüvasti, ning kell 8.30 astusingi bussile, et suunduda Montevideo poole! Samale bussile tuli ka üks peretuttav!! :)

Mul on hea meel, et perega jäävad alles head suhted!! Võin neile iga hetk külla minna ning kirjutada! :)

Juba bussis oma vastandlike mõtetega..  Kord kurb, kord rõõmus..


Kell 12 jõudsin Montevideosse, jätsin seal hüvasti peretuttavaga (Manuel) ning läksin oma kohvritega taksosse, et sõita YFU kontorisse. 
Seal rääkisin Maitega, sain natuke süüa, kirjutasin jällegi oma ootustest seoses uue perega, seekord küll hispaania keeles ;) (samamoodi nagu aastaalguse seminaril, ning see pannakse ümbrikusse ning aasta lõpus saan selle jälle enda kätte), hiljem tegin väikese tiiru Montevideo peal ning lõpuks sain natuke infot ka oma uue pere kohta!! :)



Lõpuks kell 15.30 läksin takso peale ning sõitsin bussiterminali. Ma vist ei hakka kunagi aru saama millise posti juurest mingi buss läheb, sest jällegi pidin turvamehelt abi küsima -.-
Aga kell 16.30 läksin ilusti bussi peale, sees meeletu ärevus!! Ning minu uus host-ema juba helistas ka mulle, ning ütles, et reis kestab umbes 2,5 tundi ning nad ootavad mind bussijaamas! :)
Kell 19.00 jõudsingi Tararirase linna! Nii põnev oli bussiaknast välja vaadata! Kui buss peatus, nägin kohe oma uusi host-vanemaid! Nad tervitasid mind rõõmsalt! Võtsin bussist oma kohvrid ning läksime autosse.. Sõitsime umbes 5 minutit ja olimegi kodus. Meie maja on selline armas, pisike, linnakeskme lähedal, hoopis teistsugune kui Los Arrayaneses. Kõrvalmajas elab vanaema, paar tänavat edasi elab tädi ning teiselpool, paari minuti kaugusel on kool...

Natuke informatsiooni pere kohta ka!! :) Mul on nüüd õde Ana Belen, 17-aastane ning vend Nicolas 20-aastane. Vend elab praegu meiega, aga kui kool hakkab, siis ta läheb Montevideosse. Isa Carlos töötab rekkajuhina. Ta viib pastatooteid ühest linnast teise. Ema Rose Marie töötab hommikul postiljonina ning samuti töötab koos pisikeste lastega. Meil on ka 2 koera, 2 kassi ning 1 kala. 

..Kui jõudsin koju, ootasid seal mind Ana, Nicolas ja Ana poiss-sõber Facundo. Hiljem saabusid veel vanaema ning tädi koos lastega. Vanaema külastas 2008 aastal Eestit!! :) Talle meeldis väga!
Hiljem tulid veel Ana 3 sõbrannat kes valasid mu küsimustega üle! :D
Ja veel tutvustati mind Nicolase sõpradele.. üks tema sõpradest on muide YFUs vabatahtlik!

Pärast sõime koos perega õhtust ja sain siin kasvanud viinamarju süüa ning peale seda vaatasime seebikaid! :D Neil on iga teisipäev, kolmapäev ja neljapäev seebikaõhtu! :D
Magan koos Ana Beleniga ühes toas.


23.01.2014. Ärkasin kuskil 11 paiku, sest Angel juba helistas mulle, et uurida kuidas läheb! :D Aga kuna ma veel pooleldi magasin, siis ta ütles, et helistab mulle hiljem.. Tõusin uuesti umbes 12.30 paiku. Ana oli juba oma poisi juurde sööma läinud, isa juba tööle läinud, ta vist tuleb üldsegi homme tagasi, ning venda vist magas. Ehk siis sõime emaga koos hommikust. Hiljem ärkas ka Nicolas ning Ana tuli ka koju. Väljas on mega palavus, oleme majas ventilaatori ja õhukonditsioneeriga.
Juba helistas YFUst ka Maite, et küsida kuidas mul läheb. :) Ma tunnen ennast tõesti hästi! :)

Siin samas linnas elab muide ka üks teine vahetusõpilane, Saksamaalt! :D

Praegu väga pilte pole.. eile olin nii ärevil, et unustasin fotoka üldse ära, aga kui täna õhtul ehk välja lähen, siis võtan kaamera kindlasti kaasa!! :)


Tahaksin veel tänada kõiki inimesi, sõpru, tuttavaid jne. Mercedesest kes mulle olemas olid!! :) Eriti sealset peret.. SUUR AITÄH teile kõigile kõige eest!!! :)


Olge tublid,
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar