laupäev, 1. veebruar 2014

Feliiiiz cumple, Delfi!

30.01.2014. Valmistasime Anaga järgmiseks päevaks, ta täditütre sünnipäeva jaoks kaunistusi..





31.01.2014. Kuna täna oli Delfina (Ana täditütar) sünnipäev, siis läksime päeval Anaga appi peosaali kaunistama. Tegime õhupallidest igast kaunistusi ja panime linad laudadele jne.

Delfina oma emaga

Õhtul 18.30 paiku läksime kogu perega peopaika.. Kohal oli hunnik lapsi, nagu lastesünnipäevadel ikka tavaks :D
Mina, Ana ja üks teine tüdruk hakkasime hiljem lastele näomaalinguid tegema. Ma alguses lakkisin paaril tüdrukul (ja ühel poisil!!!!!) küüsi ka, aga tahtjaid polnud palju, seega ma läksin teistele näomaalingute juurde appi :D Üks poiss tahtis, et ma ta lõviks teeksin.. No selge.. esimene näomaaling elus, mis ma üldse olen teinud.. Aga mulle täiega meeldis!! :D Hiljem tuli see sama poiss tagasi ja palus, et ma tal käed ka ära maaliksin... Vähemalt pool tundi võttis aega, aga asja sai!! :D Isegi küünised pidin talle tegema.

Ühele tüdrukule proovisin kassi teha...

Meistriteos! :D

Sünnipäevatort!!

Kommid, mis pärast külalistele jagati :3

Kingitustelaud

Ana ja Camila (Ana täditütar)

Piñataaaa!!

Ana y Delfina (Ta sai muide 7-aastaseks)

Jaaa tort pärastpoole

Sünnipäev oli väga tore, selline lihtne! :) Umbes 22.00 paiku tulime koju..



Ükspäev sõime sellist asja nagu flan con dulce de leche. Ma isegi ei oska kirjeldad mis see on, aga see on magus ja väga hea! :D Ja muidugi kodus tehtud.. :3 Siin üldse nii mõnus, et host-ema küpsetab hästi palju, igast empanadasid, tortas fritasid jne.. 


Viimastel päevadel on mandlid imelikult paistes olnud ja kurk valutanud, seega pean nüüd antibiootikume võtma -_- Eriti "tore" on see, et need tabletid on mega-suured...



Aga nüüd juba enesetunne parem õnneks :)


Chauchau,
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar