neljapäev, 14. november 2013

Fiestaaa

25.10.2013. Õhtul kella 10ks panime ennast Micaga valmis, läksime võtsime Allisoni auto peale ning suundusime Pablo majja, sest sel päeval/ööl tähistasime Pablo sünnipäeva!

(Päev enne pidu pidid kõik külalised Pablole mingi rahasumma maksma. See läks toidu ja jookide peale. Minumeelest väga hea mõte!)

..Kõik teised olid juba kohale jõudnud. Paar tundi istusime, rääkisime juttu, kuulasime muusikat ja niisama lõbutsesime. :)

Mica, Allison, mina

26.10.2013. Pablo sünnipääääev!! Ta sai 17-aastaseks, tunneb ennast nüüd väga vanana ja on kurb :(
Igatahes kella ühe paiku kutsusime 2 taksot ning läksime kogu kambaga Mercedese ööklubisse nimega LeClub. Pidu jätkus seal! :D 

Pablo, Mica, Eugenio

Melany, Joaquin, Fiorella

Kohustuslik vetsupilt klubis :D

Umbes 4 paiku läksime Mica ja Allisoniga koju. Ülimalt tore sünnipäeva pidu oli! :)


Sama päeva õhtul läks Mica koos Allisoni, Joaquini ja Pabloga promenaadile. Mina koos Angeli, Beatrizi ja Camilaga läksime roosifestivalile.

Camilaga

Täna tuli päris vähe juttu jeje :D
Aga mainin siin vahepeal ära, et teate..kohe nii hea tunde tekitab sisse kui võõras inimene ütleb, et mul on tõesti hea blogi!! :')

Muutsin oma arvutiklaviatuuri seadeid ka natuke ja nüüd saan ilma Google Translate'i kasutamata kirjutada tähte: ñ    jajaj , ma olen nii õnnelik selle üle! :D

Que pasen bien!

Eliise

2 kommentaari:

  1. Kes iganes see võõras oli. Oleme temaga ühel meelel, Sinu blogi on huvitav lugeda ning ootame pikisilmi uusi postitusi :) :) igas mõttes :) :) emmeee

    VastaKustuta