laupäev, 16. november 2013

Pudru ja kapsad

Vahepeal olen tegelenud.. enamasti lebotamisega. :D
Lõpetasin oma Eestis alustatud käepaela, tegin Allisonile ühe käepaela, tema mulle ning õpetasin Beatrizile ka.


Veel oleme aega veetnud Beatrizi sõbranna juures, tema juures käisime ka ükspäev hobustega ratsutamas + ma nägin esimest korda elus Koolibrid(!!). Kahjuks pilti ei saanud, sest ta läks väga kiiresti minema.. :(

Kaktused ja Aaloed lihtsalt kasvavad looduses..

Ma ei kujuta ette kas asi oli selles, et ma pole juba vähemalt 5 aastat või rohkemgi korralikult hobuse seljas istunud või selles, et Uruguay hobused on lihtsalt aeglased. Aga see hobu ei tahtnud kohe ÜLDSE edasi liikuda.. :D Lisaks oli ka sadul teistsugune ning ratsmed polnud mitte ühena vaid oli hoopis 2 eraldi ratset (pole nüüd kindel, kas aru saite, mida öelda tahtsin.. :D) Aga igaljuhul jälle uus kogemus juures. :)


Micaela on kunagi tegelenud uisutamisega. Mitte jää peal, vaid hoopis selliste uiskudega millel on 4 ratast, nagu need retro-uisud. Ning Bea sõbranna tütar samuti. Seega käisime nende juures usutamist proovimas.Mica plaanib endale jälle uisud osta ning asjaga uuesti tegelema hakata.
Ise sain kah uisud alla.. ning esimese minuti jooksul lendasin mõnusalt pikali... koera joogikausi sisse.. (Tagumik ikka valutab). Järgmise 5 minuti jooksul tõmbasin küüna vastu seina katki ja kraapisin sõrme ära... Nojahh.. :D Aga järgmised 15 minutit püsisin ikkagi püsti ja hakkas täitsa meeldima. Aga see on ikka kõvasti keerulisem kui jää peal uisutamine!!




31.10.2013. oli Halloween. Meie pere küll ei tähistanud, aga terve linn oli juba hommikust saati täis lapsi kes kandsid koletiste kostüüme ja käisid ringi kommikottidega. Väga huvitav vaatepilt. Kahjuks ühtegi last pildile ei saanud :D. Isegi poed olid kaunistatud ämblikuvõrkude ja nõidadega. Ning m+ned poemüüjad kandsid isegi kostüüme!!




       Samal ajal kui teistel eksamid olid, pidin mina ikka koolis käima. Tavaliselt ma eksamite ajal joonistasin, või kuulasin muusikat ning ükskord juhtus ka selline asi, et jäin magama.. 45ks minutiks lausa.. :D Aga keegi tähele ei pannud, niiet hullu pole midagi!

Õnnelikud lapsed peale ühiskonna eksamit.


Hullud inimesed (heaga ikka heaga) :'D


Õpetaja parandamas õpilaste eksamitöid..



     Vahepeal olin ma umbes 5 päeva nohus. Esimene kord siin olles! Ehk siiiis, istusin põhimõtteliselt terve see aeg kodus ja muidugi olid need päevad ilusad päikesepaistelised. Kuna siin on päike nii tugev siis see pidavat nohu hoopis juurde tekitama. No ei tea, on ikka imelik küll..

Pablo kassipojaaad!! :') 


MUL HAKKAS SUVEVAHEAEG!!!! :D Olge kadedad!! jejeje :)) Temperatuur on enamasti 30 kraadi kandis ja päike kütab mõnusalt! Pisike jume on juba peal! ;)



Teate, see postitus tuli vääääga läbi-segamini. Loodan, et saite midagi ikka aru ka! :D

Tahaks kohukest ja kodujuustu ja kurki ja pelmeene hapukoorega :'(

Chau,
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar