pühapäev, 3. november 2013

You're my wonderwall

18.oktoober 2013. Reede. Sel päeval oli koolis selline tore üritus, kus õpilased said esineda ja osta kooke-jooke, et koolile niiöelda raha teenida. 


Mingi hetk läks Micaela koos Allisoniga minema, et riideid vahetada. Mina jäin kooliõuele, aga ei pidanud kauaks üksi jääma, sest Beatriz sokutas mind teiste õpilaste juurde ning ta ise läks koju. :D Martiniga olin juba eelnevalt facebookis ka rääkinud. :) Mängisime ping-pongi (pole aimugi, kes selle kooli oli toonud, sest tavaliselt seda küll seal ei ole..) ning sain jällegi natuke oma hispaania keelt praktiseerida!


Paar tundi hiljem läks Martin koos oma sõpradega minema ning mina läksin oma klassikaaslaste juurde. Aga see oli vist viga, sest kõik tahtsid, et ma ka lavale laulma läheksin.. Alguses puiklesin küll ikka väga vastu ning loomulikult ei teadnud ma mis laulu laulda.. Pika sundimise peale võtsin ennast kokku ja läksin lavale. Minuga oli koos ka klassivend Lucas, ta mängis kitarri. Ütleme nii, et.. ma sakkisin.. :'D Ja ühesõnaga.. kuna tundsin ennast seetõttu nii halvasti, siis ega ka pisarad tulemata ei jäänud.. ning lõpuks läks see kõik üle koduigatsuseks.. Mitte Eesti, vaid pere on see, keda igatsen.. Kõik mu seest hakkas välja voolama ning nutt ei tahtnud kuidagi järgi jääda.. Aga õnneks olid Pablo ja teised armsad inimesed, kes kohe lohutama tulid :')



Varsti tulid ka Micaela ja Allison koos Nahueliga kooli tagasi. Õues oli juba pime, rahvast oli veelgi rohkem kogunenud. Inimesed grillisid liha. Kooli näitlemisgrupp esitas ühe näidendi ning peale seda läksime Mica, Alo ja Nanuga (Nahuel) motikatega promenaadile sõitma! :))


Peale seda käisime Alo kodust ka läbi, Bea ning Angel olid juba varem sinna läinud. Sõime pizzat ja saiakesi ning varsti läksimegi koju. Enesetunne oli päris kohutav. Ei tahtnud midagi teha, lihtsalt magada ja olla...

Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar